Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Februaris puls...

Publicerad 2008-02-10 17:13:32 i Allmänt

Nu har jag fotat mina pulsvärmare för februari också...

image29

image30

Dom blev lite påskiga i gult och vitt, men var jättekul att göra så det blir säkert flera...
Garnet jag använde var från början bara en liten test för att senare göra med annat garn, men dom blev så bra i detta också.
Jag har använt bebisgarn (piggelen), små slattar som blivit kvar, så dom är väldigt mjuka och goa mot huden.

Kommentarer

Postat av: Knyppeltanten

Publicerad 2008-02-10 20:47:07

Jätteläcker färg, man blir glad när man ser den. Vist var dom kul att göra. Marina fick ta över mina.
Jag är laddad för tisdagen.....

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2008-02-11 14:31:29

Så fina de blev, en riktig sommarkänsla. Fast där nere hos dig har ni ju vår, vi har också vår fast på vårt eget sätt.
Sol på en gnistrande snö.
Kram

Postat av: Eva

Publicerad 2008-02-12 23:13:36

Riktiga Påsk-värmare
=)
Jättefina,gult är sällan jag använder,förstår inte varför,för det är en glad färg.

Här har vi mycke snö o sol som börjat att värma
riktigt skönt.

Ha det gott / Eva

Postat av: Lill

Publicerad 2008-02-13 09:21:21

Urgulliga i färgen!

Postat av: Soili

Publicerad 2008-02-13 09:36:24

MEN...va gulliga dom är.Det är inte klokt.
Som våren skulle ha tittat in och sagt...Snart kommer jag.Kram.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela