Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Sjuka ungar, träningsvärk och kallmålning...

Publicerad 2008-02-05 17:36:47 i målning

Elin och Mia är hemma idag också, den ena ont i magen och den andra med huvudvärk. Får hoppas att det ger med sig snart så dom kan komma igång med skolan igen.

I armarna och händerna känns det nästan som träningsvärk efter igår.
Jag antar att det har med stötarna dom gav mig på undersökningen, men det är inte vidare skönt.

image23
Vårat gäng (decoupagarna) var här idag för att prova på kallmålning.
Det blev en elefant, en clown, en sköldpadda, en änglatallrik och en hundvalp.
Alla var sååå duktiga och tyckte att dom ville göra detta fler gånger.

image24
Yvonnes änglatallrik...


image25
Anncies sköldpadda, hon fick hjälp av Lyss att måla också...


image26
och Pernillas clown...

Nästa projekt är att planera torsdagen då vi ska dra igång scrapkursen.
Vad vi ska börja med får ni veta efter torsdagens träff eftersom jag vet att några läser här och jag är lite hemlig av mig...:o) Alla ska iallafall ha med sig lite omslags/presentpapper och om man har lite dekorationer, typ knappar eller blommor eller så...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela