Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Sportlov

Publicerad 2008-02-18 09:53:07 i Allmänt

God början på denna vecka till er alla...
Här har ungarna sportlov denna vecka så jag kommer att ha sällskap här hemma hela dagarna, vilket jag inte är så van vid, men jag har tänkt att sätta dom i lite arbete....o)
Tim får hjälpa mig lite ute och Elin och MIa vet jag inte riktigt än men det finns att göra, dessutom ska det ju lagas mat varje dag också, det är Elin bra på...
Eftersom vädret har varit så bra sista dagarna så har jag börjat lite i trädgården. Jag har krattat och klippt bort lite vildhallon som sitter på helt fel ställen och tuktat mina vilda rosor lite.
Ska försöka få Tim att gräva ur mina sålådor också tänkte jag så dom är klara när det är dags.
Jag har också fixat ihop mitt hemlispaket som nu är inslaget och klart att skickas, undrar om hon väntar? Det gör jag på mitt iallfall, det är ju jättespännande och se vad dom får till och lika spännande att se om mion hemlis gillar det jag skickar...
Nu ska jag gå ut och gå lite med mina hundar och få lite luft innan jag gör något annat.

Tjingeling//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Catarina

Publicerad 2008-02-19 10:37:34

Hej..och tack för namnet på de små gula blommorna.
Vilken fin blogg du har!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela