Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

torsdag=scrapbookdag

Publicerad 2008-02-21 11:51:47 i scrapbooking

Idag är det dags för omgång nummer 2 i scrapkursen.
Vi ska fortsätta med våra scraplådor...



Min låda ser ut så här, med närbild på locket och insidan.
Ska bli spännande att se hur dom andras blir...

Igår plockade jag fram lite pärldjursmönster till Ulrika och blev jättesugen på att pärla eftersom det var ett tag sen sist.
Det blidde en rosa spindel som nu pryder locket på min scraplåda...

image63

Jag har också borstat lite till på rådjuret...

image64

Men nu måste jag börja packa grejor till scrapkursen för snart kommer min skjuts.
Ska bara tala om också att våren har kommit...
det känner jag i min hals, näsa och i ögonen...:o)

//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela