Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Trött, men ganska ok..

Publicerad 2008-02-07 22:23:29 i Allmänt

Idag har jag haft första scrapkursen för den här terminen.
Jag är helt slutkörd i huvudet och det värker en hel del.
Men vi kom igång med våra scraplådor och två har börjat prova digitalt.
Några var sjuka så vi kommer att fortsätta med lådorna även nästa gång.
Det är riktigt roligt att se hur dom växer fram och blir så individuella fast alla utgår från samma grundmaterial.
Och smålådorna som jag mätt och knåpat med härhemma för att få dom att passa, visade sig inte passa i allafall eftersom några innerlådor var mindre än den jag mätt på....
Det är ju typiskt.
Jag ska ta kort på lådorna nästa gång och lägga upp.
nu är det läggdags och imorgon ska jag bara ta det lugnt...om det nu går...:o)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela