Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Åh vad det var roligt...

Publicerad 2008-01-17 10:39:09 i Allmänt

...att träffa nästan alla från decoupagegruppen igen.
Vi blev sittande och fika ett par timmar. Hundarna hade också skoj ihop alla 5...

Jag har gjort klart min pulsvärmare med pärlor och hunnit börja på ännu ett par sockor.


Elin var iväg och köpte svart garn efter skolan så hon kan få en svart puls med vit dödskalle. Får väl se när jag börjar med den.

Idag blåser det igen och det vädret tycker jag ju inte om. Det gör däremot Ester...
image12
Här sitter hon vid dörren och gnäller för att hon vill ut.
Stina la sig bekvämt tillrätta i knät på mig istället så hon kanske håller med mig om blåsten

image11

Jag hoppas på bättre väder iallafall...utan blåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela