Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Lite stickat...

Publicerad 2008-01-31 19:00:51 i Allmänt

Har hunnit sticka en del sen jag visade upp sist.
image18
ett par blå pulsvärmare...

image19
februarisockorna...
men domska jag nog göra i enfärgat också bara för att domvar kul att göra

image20
och just nu håller jag på med dödskallevantar till Elin, den ena är klar den andra på gång.

Så kom ju det första mönstret i pulsklubben idag också. Måste kolla garnförrådet vad som finns...:o)

Har varit på försäkringskassan idag och pratat om ett projekt som heter Pila. Ett samarbete mellan arbetsförmedling och f-kassan för att få ut långtidssjukskrivna i arbete. Verkade rätt ok men jag ska gå smärthanteringskursen först i april-maj. Så får vi se vad som händer sen.
Här hemma har alla kommit tillbaka till skola och jobb efter sjukdom.
Tim var så uppåt när han kom hem från skolan idag så jag var tvungen att fråga om han var kär.
 Det var han inte (sa han) men han hade mycket energi så han mår nog rätt ok nu..:o)
Jag och Mia har fortfarande klarat oss rätt bra...peppar, peppar ta i trä...

Kommentarer

Postat av: Hemlis

Publicerad 2008-02-02 10:58:24

Nu har jag äntligen fått min hemlis och det är du!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela