Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Lugn helg

Publicerad 2008-01-20 16:14:25 i Allmänt

Här har det varit en väldigt lugn helg faktiskt. Tonåringarna var här i fredags som vanligt och några sov över men sen drog dom till Johnny och hade filmmaraton så den enda som var hemma var Mia.
Och stormen som skulle komma var ju inte heller så farlig här hos oss, Visserligen blåste det rejält men inte alls som dom varnat för.
Jag gillar ju inte blåst så jag hade redan planerat at jag skulle mysa in mig i en filt i soffan med nåt varmt att dricka, lite stickning och förhoppningsvis nåt bra att se på också. Så blev det...:o)
Har hunnit gjort några fler minipulsare i olika färger.

Nu i veckan ska jag prova på att tova. Fröjdh hantverk i Örebro har slöjdcafe på tisdag där man kan tova sig ett smycke, ska bli spännande.

Å så en bild på lilla knytet...
image13

Kommentarer

Postat av: Knyppeltanten

Publicerad 2008-01-20 21:53:17

Ja hos oss var dom och det var jättetrevligt.
Vi ses på tisdag.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela