Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Magsjuka....

Publicerad 2008-01-28 19:26:00 i Allmänt

Usch och fy...
Nu har Tim fått magsjuka för andra gången, det började igår och idag blev även Putte och Elin hemma med illamående. Hoppas jag och Mia klarar os men sån tur har vi väl inte...
peppar, peppar, ta i trä...
Själv håller jag på med andra sockan i sticka meras sockklubb februari.
Det är ett enkelt men roligt mönster så det blir säkert fler par vad det lider.

Har försökt göra lite nyttigt i trädgården idag också, nu när det inte blåste.
Krattade bort lite av kvistarna jag klippte av häromdan. Hundarna tyckte att det var jätteskönt att få vara ute så mycket. Hoppas det blir fler såna här sköna dagar som jag kan greja lite på, har ju fått för mig att jag ska försöka få lite ordning i dalen upp mot vägen. Det är ju så mysigt att kunna gå där, kanske kan hitta nåt litet bord och stol som platsar där också. Innan det blev så igenväxt fanns där massor av smultron hoppas dom kan komma att trivas igen...
Imorgon får jag nog ett garnpaket tror jag och idag har jag beställt lite saker till decoupagegänget från cc hobby  ett företag som har så mycket pysselgrejor så man blir alldeles sjuk när man tittar i deras katalog, jag skulle vilja ha så mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela