Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Usch....

Publicerad 2008-01-11 11:11:28 i Allmänt

...jag hatar blåsten. Mår så kass då, det värker i hela kroppen och jag orkar inte göra nåt. Det måste nästan varit det jag började känna igår redan. men, men...det är bara att vänta ut och sen ta nya tag fast under tiden blir jag så jäkla rastlös...

Nu har jag klagat lite så över  till nåt roligare... jag har redan fått in 6 anmälningar till scrapkursen i vår. Det ska bli kul att komma igång igen. Dom flesta gick i höstas så vi får köra lite repetition för dom och så får jag väl hitta på mer avancerade utmaningar...:o)

Vi ska iallafall börja med att skrappa utsidan till vår egen fickalmanacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela