Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Det bidde en myra...

Publicerad 2008-07-28 13:15:32 i Allmänt

...av den lilla, lilla pricken...


Lina var här igår och då fick hon tatuera dit en myra över min provprick.
Visst blev det lte kul....?
Det är inte alla som har en myra på handen...:o)
Knasigt men nu är det gjort så....
Hon var egentligen här för att göra tatuering på Keri som numera har en papparitad drake på överarmen.
Ullis fick göra en provprick men eftersom hon ryckte väldigt tordes inte Lina göra ordentligt så det blev bara ett litet hål men det kommer inta att synas när det läkt typ i morrn eller så...:o)
Hon är en liten fegis när det kommer till kritan, undrar hur hon ska klara av att göra den hon vill göra senare?
Men hon får vänta tills hon får klartecken från förmyndare eller fyller 18...

ja,ja till stickning nu då.
Jag håller som bäst på med mönstren från sticka mera samtidigt som jag stickar på min tröja och funderar på vad jag ska sticka i OS-stickningen så det rör lite på sig trots hettan.
Som tur är kan man hoppa i poolen o ch kyla av sig iband...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: hemlisen

Publicerad 2008-07-28 19:51:53

Kul tatuering en myra, jag har fyra stycken och vill ha två till ett gift kan man säga. Fuskigt att ha pool tycker jag =0)

Postat av: elisabet

Publicerad 2008-08-14 17:37:50

Snygg!

Själv har jar fyra som tillhör djurriket

Katt Spindel Spindelnät och 69

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela