Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Lite stickning...

Publicerad 2008-07-23 11:21:24 i Allmänt

Jag har stickat lite och tänkte visa vad....

Gästtofflor, alltid bra att ha...



Å så här ser dom ut på...



Håller på med flera, jag stickar dom med stickor 5,5 så dom går ganska fort att göra...
Jag har ju börjat på min tröja också , Har kommit ner till där ärmarna ska delas av men funderar på att göra en bit till så den inte blir för trång. Jag hatar när det är för trångt och jag vill gärna kunna ha nåt under också, jag är ju rätt frusen av mig...
Nya mönstren för Augusti är släppta på sticka mera också så nu har jag lite mer att sticka...kul...
Sockorna är ett par som jag dragit ut redan förut för att jag gillade dom och pulsarna är  väl kanske inte riktigt min stil men jag gör dom väl, det finns alltid nån som vill ha här verkar set som...:o)
Idag blir det nog inte så mycket gjort för övrigt eftersom jag känner mig lite mör...
Jag sätter mig på altanen och tar det lugnt tror jag...
Dags för kaffe...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2008-07-25 21:15:58

Hej!

Var ju tvungen att kolla lite på din blogg nu när vi kanske skall sticka samma grej på OS- stickningen!

Hittade ett fantastiskt fint garn här på din blogg:

Trekking hand art Zitron, skulle jättegärna vilja veta var det kommer ifrån?

Postat av: Lizzie

Publicerad 2008-07-25 22:10:42

Vilka mysiga sockor, blir nog bra att dra på fossingarna till vintern. Idag har de varit rätt överflödiga i alla fall ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela