Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Mary Jane slippers...

Publicerad 2008-07-07 17:50:37 i sockklubb

Nu så har jag fäst trådar och fått dit band och allt...
Får lite "hemmafru-a´-la´-50-tals-känsla" av dom här...:o)



restgarn av Feuerland och vinrött babygarn blev tjockt och bra sen gjorde jag kanten lite fluffig...
Vet inte om jag kommer att använda dom själv men det kommer alltid nån i vinter och undrar om dom kan låna nåt till fötterna för att dom fryser...
Vi har torpargrund så sockar eller tofflor är nästan ett måste här i huset...
Nu tillbaka till tetristurneringen...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: hemlisen

Publicerad 2008-07-09 09:26:30

Gud, så söta. Såna ska jag med göra. En annan dag

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2008-07-10 08:40:02

Tofflorna är verkligen 50-talsmodell, helt underbara och fluffiga.



sommarkram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela