Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Hemlisar är kul...

Publicerad 2008-06-26 11:22:11 i hemlis

Igår kom mitt första hemlispaket och jag skickade själv iväg mitt med posten smatidigt...
Det här fick jag...



Lite suddig bild men det är två godispåsar med ssega nappar, ett blommigt scrappaket med massor av roliga saker i. Både jag och Elin frossade en lång stund...:o)
Sen var det garn...Trekking hand art Zitron...färg...Feurland...
Jag funderade en stund på om min hemlis varit här...
Jag håller nämligen på och stickar speedwaysockar (sockamania)  i precis det garnet och satt och sa till gubben att jag ska nog beställa mer för jag bara älskar färgerna och garnet...
Har du varit här? Kanske som en fluga på väggen....:o)



Kolla scrapsakerna, massor...I love....
å så det allra sötaste lilla meddelande...



TACK, TACK...
ser fram emot nästa paket...

Putte håller på att fixa ett par saker på bilen som det blev på backning på  vid besiktningen...
Visst är han söt i sin jobbaroverall...:o)



Han syns iallafall, eller hur?

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: /B

Publicerad 2008-09-02 18:42:35

Har han blivit munk?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela