Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Junisockorna...

Publicerad 2008-06-09 10:48:09 i sockklubb

Här är dom...



Dom lilaflammiga är Clover-mönstret och dom var så roliga att göra, mönstret framgår inte så mycket av denna bilden men det syns väldigt bra när man har dom på sig.
Det andra mönstret, Drops sidledes, det var den tråkigaste strumpa jag har gjort nån gång tror jag.
Jag tyckte bara att den var konstig och inte blev det bättre när den var ihopsydd, tån som skulle snörpas ihop blev ganska knölig och det där med söm under foten....hmmm, så det blev bara en och jag tro inte det blir en andra, finns det någon enbent person som vill ha en strumpa så varsågod....storleken är 35/37 ungefär...:o)

Kommentarer

Postat av: Hemlisen

Publicerad 2008-06-10 15:16:20

Verkligen fina sockar du gjort. Ja clovers var lite kul att göra tycker jag , men de andra näää

Endera dagen kommer ett hemligt paket till dig "Fniss"

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-06-12 20:11:15

Dom var jättesöta Cloversockorna. Skall nog ta och börja på ett par jag också.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela