Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Trött, så trött...

Publicerad 2008-06-30 08:19:44 i sockklubb

Jag är trött efter en helg med minigolf.
Jag har inte spelat själv men jag har pratat minigolf med en massa andra folk och sålt glass och dricka mm.
Inte så tungt jobb iof men för mig har det varit jobbigt.
Fast det har faktiskt varit himla kul också så det blir fler gånger....o)
Men jag kommer ju inte att göra så himla mycket här hemma nu på ett par dagar.
Jag får väl sitta och vara dekorativ i soffan...:o)
Kanska jag försöker sticka färdigt speedway-sockan i sockamania också, jag har bara foten på den andra sockan kvar så det ska ju inte ta så lång tid.
För sen kommer det ju nya mönster i morgon...
Sticka mera har redan släppt sina till både sock och pulsklubben
Sockamania släpper nya mönster imorrn.
SKP08 kommer också med nytt mönster imorrn.
Så det blir många sockar framöver...:o)
Dessutom har jag ett mönster kvar från junis sockamaniautmaning...
Sen finns det ju så många andra roliga saker man skulle vilja sticka...
Har en hel uppsjö av bokmärkta sidor med mönster...
Känns det igen?


Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela