Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Brrrr....

Publicerad 2008-03-19 12:55:29 i Allmänt

Jag sitter här och fryser...
dels är det kallt ute och dels har jag varit i en varm bassäng och blev väldigt ruggig nu efteråt...
Har varit på sjukhuset och fått individuellt träningsprogram i gym och bassäng som jag ska utöva under kursens gång. Eventuellt med några små förändringar åt ena eller andra hållet.
Vi är två stycken (jag och en Petra) som har fått liknande övningar, fast Petra den stackarn fick lite mer ansträngande övningar än jag...
Får väl se var det slutar nånstans...
resten av den är dan kommer jag att hålla mig ganska lugn iallafall...

image101

Det är ju påskvecka så här kommer en liten påskhälsning till er alla som läser här...

GLAD PÅSK!!
//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-19 22:58:39

Hej Birgitta!
Jag hoppas du tyckte det var skönt i min bassäng ;)
Bara du inte tar i för mycket, det är lätt gjort i vattnet där man ju är alldeles viktlös... Ha nu en riktigt skön påskhelg, så ses vi nästa vecka ;)
Kram på er alla
// Ulrica

Postat av: Bente

Publicerad 2008-03-20 15:18:38

Ha en skön påsk själv. Jag ska arbeta + att det ska bli oväder . Arbetar
som sjuksköterska i hemsjukvården så det är en massa bilkörande med värdelösa småbilar. USCH!Såg förresten att det fanns två nystan till av garnet på tradera.MvH Bente

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela