Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Marssockar...

Publicerad 2008-03-15 17:10:03 i Allmänt

Har gjort klart sockklubbens utmaning för mars
(ja, jag vet att jag inte är med där men jag tycker att det är kul att sticka sockar)

Dominosockar i rödbrun fabel

image86

Kul mönster men jag vet inte om det blir några fler, tycker att det känns lite konstigt med skarvarna som blir...
Jag valde också att skippa rätstickningen och gjorde slätstickade rutor...

image87

Det här är country girl sock med mönster och garn från min hemlis, har gjort den ena och den andra är på gång...

Sen har jag faktiskt gjort annat än stickat också...:o)

image88

Gjort färdigt en tegelpanna att ha vid ytterdörren...

image89

Fixat till vår bricka som hade blivit sliten i kanterna...
Förut var den blå med sjömotiv, nu är den ljustgrön med en prästkragekrans på...
Jag tycker den blev riktigt bra...den ser inte så stor ut på bilden men den är närmare 55-60 cm på bredden

image90

Grejat lite med mitt rådjur...
nu är det bara lite finputsning på borstningen kvar

Jag har också gjort klart Ilsefins korviga muddar som var pulsklubbens ena marsutmaning

men det får ni se bild på i nästa inlägg...

ha´de´//Birgitta


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela