Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Trött, men ändå rätt ok..

Publicerad 2008-03-26 22:18:53 i fibro

Jag är så trött...
det har varit mycket att ta in idag. Nya bekantskaper, nya lokaler att lära sig hitta i, nya saker att göra...
Vi började dagen med en praktisk genomgång och rundvandring.
Vi kommer att ha egna skåp och ett fikarum att samlas i mellan varven.
Sen pratade psykologen och frågade om vi visste vad vi skulle använda henne till...
Jag som tyckte att hon var rätt ok när jag var där förra gången ska nu få byta till en annan. Det blir den tredje psykologen jag träffar där inne sen i höstas, är det jag som är jobbig eller jävlas dom bara med mig för att jag inte riktigt gillar psykologer...:o)
Efter detta var det dags för vårt första träningspass i gymsalen, det gick ok men jag var väldigt stel efter.
Eftersom arbetsterapeuten var hemma med sjuka barn så fick vi sluta tidigare.
Jag måste ju säga att det var rätt skönt för då var jag helt väck i huvudet.
Vi är 4 stycken med fibro av 8 i gruppen men det verkar som om jag haft min diagnos längst.

Sen jag kom hem har jag bara suttit i soffan och tagit det lugnt och imorrn tänker jag inte göra ett skvatt,
jag och hundarna ska nog ta en lång skön sovmorgon...

sov så gott alla//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela