Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Juni muddar...

Publicerad 2008-05-28 15:42:52 i pulsklubben

Har gjort klart båda junimuddarna...



Båda enkla, snabba och himla roliga att göra...



Min modell har lite större händer än jag själv så dom ser lite uttöjda ut på henne...:o)
men dom här var snabbstickade tycker jag, använde mig av ett gammalt överblivet lila garn som legat i lådan ett tag det blev alldeles lagom till min storlek...



Dom här gillade jag verkligen, tyckte det kändes lite krångligt först men det var inte så svårt som jag trodde...
kanske lite marigt mönster med tanke på mina fingrar men ändå kul.
Här använde jag mig också av restgarner, vitt, vaniljgul och gammelrosa. Dom är så goa att ha på sig, tyckte även Elin som ställde upp som modell för dom...
Kommer säkerligen att bli flera par av andra restgarner...

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-06-01 12:40:16

snygga !

har bara stickat ett par,men kanske jag gör även det andra så småning om,orkar inte översätta

just nu ler

dina muddar m tumme var finare än på beskrivningen

Postat av: Eva

Publicerad 2008-07-30 00:28:51

Hej hopp !



Vá du är snabb och duktig,och snygga blev dina Aug-muddar.Jag tror jag hoppar över dom,men jsg undrar om du skulle vilja hjälpa mej m. översättningen

på Junis Halvvantar ?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela