Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu är det slut...

Publicerad 2008-05-17 19:50:19 i scrapbooking

Ja, nu är smärthanteringskursen slut.
Visserligen ska jag på slutsamtal på måndag men själva kursen är slut...
Vi hade fixat lite blommor och ett kort till teamet på rehab...



Kortet var gjort i 3D vilket gjorde vår synskadade psykolog glad eftersom hon då kunde känna hur det såg ut...
Det var lite tråkigt att sluta, tiden har gått så fort. Samtidigt tycker jag att det var skönt eftersom jag inte mått så bra sista veckorna, det har ju bara gått neråt tyvärr.
Fystestet i onsdags var ju så dåligt som det bara kunde bli...
Men som sjukgymnasten sa: "-det finns ju mycket potential att jobba med..."

I torsdags var det ju också dags för scrapkurs och vi var här ute hos mig på landet.
Skönt för mig eftersom jag inte behövde ta mig och dra med en massa saker, kanske lite jobbigare för mina deltagare som fick åka en bit.
Jag fick fina blommor...





Vi gjorde färdigt våra stjärnböcker...



Efteråt var jag otroligt trött men kul ihop har vi...
Nästa gång ska vi på studiebesök i Kumla på en scrapaffär, det ska bli kul....

Här hemma har också syrenerna slagit ut...



Jag har anmält mig till hemlis 4 också, för jag tyckte det var hemskt spännande att få plocka ihop och skicka paket och lika spännande att få paket och se vad nån plockat ihop till mig...
Undrar bara var det sista paketet från hemlis 3 tagit vägen, jag väntar med spänning...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela