Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

garn från England...

Publicerad 2008-11-04 18:13:30 i Allmänt

Titta...



Färgen heter Rose Red och garnet kommer från Yarn Addict Yarns...
Jag vann den förra månaden på sockamania...
Så gosigt garn, sitter bara och känner...

Har i dagarna sprungit på en mystery sock sida på nån blogg...
Självklart var jag tvungen att anmäla mig...:o)
Tycker det verkar spännande med en socka som mysteriestickning...tycker inte ni det?
Har idag också varit på decoupagen men det vart inte mycket gjort. Jag var för trött...
Kan det ha att göra med stickcafet och allt annat jag gjorde igår?
Nää...det tror jag inte, jag skyller på vädret...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2008-11-05 10:12:43

Härlig blogg! Kul att hitta hit! Vilka fina saker Du gör!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela