Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Garn o te och novembersocka Candle Flame...

Publicerad 2008-11-07 11:10:14 i sockklubb

Idag fick jag mitt garn o te paket...



Ett gott doftande te med smak av päron o grape...
ska provas om en stund...
Å så två härliga nystan ullgarn, Freedom Spirit, som jag ska gosa med till teet...
Tack så hemskt mycket Lillemor...

Jag har också gjort klart Novembers Candle Flamesockar...







Ett riktigt roligt mönster tycker jag...
Däremot gjorde jag dom inte så långa för om jag skulle ha gjort 4rapporter innan hälen skulle dom nog ha gått ovanför knäna...:o)
Jag tog också bort ökningarna i börja i bak vid "sömmen" eftersom det blev så himla stort när jag gjorde dom...
Annars har jag följt mönstret...tror jag....:o)

Jag skulle få hämta min lilla bil idag också men det fanns inga ägarbytespapper med regskylten så vi får se om det ordnas under dan annars blir det troligtvis på måndag...:o(

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-11-08 07:50:50

Åh vad fina. Jag stickar och stickar och jag tycker inte jag kommer någon vart.

Men skam den som ger sig. Dom ska bli klara någon gång.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela