Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Kurs och sockar...

Publicerad 2008-11-22 15:49:50 i Allmänt

Har varit på många äventyr med min nya bil den här veckan...
I måndags var Mia  på sin årliga kontroll av laktosen, allt var bara bra och hon behöver inte komma tillbaka mer om hon inte får besvär igen...
I tisdags var jag på decoupagekursen och efter så körde jag hem Ullebulle till Kumla och passade på att gå in på Stellas.
Där hamnade ju som vanligt en del saker i en påse och följde med hem, bla ett scrappaket som är till den nya tävlingen som Stellas ska ha nu, Winterfun.
I onsdags var jag på studiecirkelledarkurs på vuxenskolan, vilket var intressant och givande...



Lite små tips att tänka på och vad som krävs av oss som ledare...

I torsdags hade vi återträff på smärtkursen. Tänk att det gått ett halvår sen vi slutade kursen...
Inför den här träffen hade vi också varit inne och gjort ett nytt fystest, vilket jag var på förra fredagen. Det var väl inte alltför uppmuntrande men lite framåt hade det gått sen sist iallafall, man får vara glad för det lilla...
Fredagen var ganska lugn, bara handling med sonen och det kan jag ju säga att han är livsfarlig att ha med sig till affären. Det här kan vi ta med och prova, det här låter ju gott, tycker du inte det mamma? Det var längesen vi åt det, osv...
Men han är ju bra på att bära och packa och sånt så det får väl väga upp det hela...
Idag (lördag) har vi varit på ytterligare ett öppet hus. Denna gång på Virginska skolan där Elin går...
Hon och några tjejer till stog och sålde tomteluvor i varierande färger, det ända dom inte hade var röda tror jag...

Igår stickade jag också färdigt ett par sockar i storlek 25-27 ung...



Tyckte dom vart helt ok faktiskt...

Nu ska jag snart äta så...

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela