Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

På begäran...

Publicerad 2008-11-27 07:52:28 i Allmänt

...visar jag upp min strumplåda...



Ni ser att det finns liiite plats kvar, eller hur?
Jag hat ju börjat använda några eftersom det har börjat bli kallt och så ger jag bort nån ibland också, istället för en blomma eller till nåt lotteri eller så...
Jag kommer iallafal inte att sluta sticka strumpor...:o)

Jag ska på julmarknader i helgen (Garphyttan och Järnboås) och verkstan är i full gång här hemma som ni kan förstå...
Det står grejer högt och lågt...



Det ligger på tork på alla utrymmen som det går att lägga saker på...
Jag ska fota allt innan jag packar imorrn, får se om jag får nån tid över att sätta ut lite bilder innan helgen annars får ni se efter marknaderna...

Mitt i allt det här ska jag ha scrapkurs idag också, men då får jag ju lite paus, det kanske behövs...
Sen ska jag ut och äta med Fibro ikväll på Harrys, det blir skoj...
Så som ni märker så är det fullt upp här...
Och nu ska jag fortsätta efter en kopp te och en bloggrunda...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela