Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Stökigt?...nähä....

Publicerad 2008-11-03 17:32:43 i Allmänt

jag har väl inte stökigt alls....



Jag är bara väldigt produktiv/kreativ för tillfället...:o)

Har varit och tagit blodtryck idag och det var bra,inget att oroa sig för där...

Har också fått reda på att dom tar hem en bil åt mig så jag får provköra istället för att jag ska sitta och åka runt 20 mil för att provköra. Det tycker jag är snällt...Tack,tack...

Om en liten stund ska jag på stickcafe´hos Karin, det blir nog myspys i ladan...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-11-03 18:26:44

Jag behöver åxå hjälp med sockan för november du vet där bak när man ökar.

Postat av: TruckerElin

Publicerad 2008-11-03 19:14:33

Vad skönt att se att det är fler än jag som har pysselbord som inte syns. :-)

Postat av: Lizzie

Publicerad 2008-11-03 22:49:59

Och som vanligt så har du väl full koll och vet vart du har varje pinal i allt kaos :-)

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-11-04 22:11:47

Hej o gokväll ;)

Jag intygar härmed till Lizzie att jag vet att Du har full koll på varenda liten pinal i kaoset på skrivbordet, förlåt, pysselbordet ;)

Nu ska jag vänta på att Du ringer mig... ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela