Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

testfärgning...

Publicerad 2008-11-17 08:10:25 i Allmänt

Jag testar att färga pure milk-garnet som Karin har...



Här har jag gjort nystanet till härva och är på gång...



Och nu har jag fått i färg...
Jag började med att ta den som ljusar upp det hela på hela härvan eftersom jag hade tänkt göra något ljust rosa med inslag av lila...
Sedan på med det cerisa och några stänk lila, det ser ni väl...



Så här blev det...
Väldigt lila...
Och jag hade räknat med att det skulle bli mycket ljusare...
Kan vara garnet som drar åt sig väldigt mycket färg kanske...
Det blev helt ok ändå tycker jag...

Kommer över med härvan någon dag Karin...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-11-17 13:32:00

Härlig färg !

Postat av: Nettan

Publicerad 2008-11-17 16:36:40

Det ser härligt ut garnet.

Postat av: Paulina

Publicerad 2008-11-18 21:06:32

jag tycker att det är en helt underbar färg! Hade säkert blivit en vacker basker. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela