Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Spoooooky....

Publicerad 2008-10-24 16:51:34 i Allmänt

Förbereder för fullt inför kvällen...
tonåringarna ska ha spökfest med taobuffe,
så vi har brynt 7 kilo köttfärs och skurit tomater, gurka, paprika, lök, sallad,m.m.
Känner mig ganska slö just nu...

Får återkomma med rapport av kvällen...


Fick idag mitt rosa band från Pernilla...
Det är så fint och jag kommer att ha det finaste bandet i stan...
Tack, tack Nilla...
Bild kommer senare eftersom batteriet till kameran ligger på laddning inför kvällen

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva i Jämtland

Publicerad 2008-10-26 19:55:54

Hej svejs !



Pernilla gör så otroligt fina "grejer"



Jag har en utmaning till dej på min blogg !

Ha det gott !

Postat av: Catarina

Publicerad 2008-10-27 09:19:24

Stickcafét är 18-21.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela