Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Har blivit utmanad ...

Publicerad 2008-10-29 15:11:22 i Allmänt

Har blivit utmanad av Urmodern....
Jag ska berätta 7 saker om mej själv....

1. Jag är väldigt barn- och hundkär...
2. Jag är nog en väldigt lugn person
3. Jag älskar att pyssla
4. Jag stickar ofta....i bland för ofta
5. Jag är samlare på allt
6. Jag sitter nog lite för ofta vid datorn och spelar bingo
7. Jag trivs väldigt bra hemma, både själv och med "alla mina ungar" runt om

Jag utmanar:

Knyppeltanten
Princez
Catarina
Nettan
Stall Kartorp
Monkes handarbetsblogg
Handgjort

Länka den som utmanat dej
Berätta 7 saker om dej själv
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dom
Låt dom veta att du utmanat dom genom att lämna en kommentar på deras blogg

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2008-10-30 20:57:31

Hej! Jag är din Garn och Te-bytes-kompis och jag ville bara säga att jag har inte kunnat skicka garnet och teet än, men till veckan ska jag göra det, så du vet att det är snart på väg iallafall!! :) Kram/Lillan

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela