Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Hej,hej...

Publicerad 2008-09-18 09:40:00 i Allmänt

Efter en helg som gått på sparlåga så har jag vilat mig lite till...:o)
Beställde grejor från CC Hobby på måndag fm och det kom onsdag. Där är det snabba ryck.
3 stoooooora kartonger, vilket är jättekul men samtidigt tar det tid att dela isär och kolla allt och räkna ut vad momsen blir och vad var och en ska betala, så där var det slut med den vilan...:o)
Nu har jag en massa nya saker att pyssla med men det får jag ta senare för idag ska jag ägna mig åt scrapbooking.
Har kurs idag så fm går åt till att packa och fixa innan det är dags att åka iväg...

I tisdags hade vi decoupage, men det blev inte så mycket gjort för min del...
satt mest och tittade och drack kaffe...
Ullebulle blev med hem för lite mer hjälp och översättning av mönster.
Hon fick åka i min lilla bil från bussen och hem, hoppas hon överlevde...:)

Här sitter jag i sofan med mina två godingar och tar det lugn...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-09-18 10:52:36

Hallo!

Självklart överlevde jag den bilfärden ;) Och sockorna är snart färdiga, tack vare Dig ;) Vantarna ska till och få tumme, så det är inte så mycket kvar på dom heller ;)

Så får vi se om du överlever bilfärden idag då ;) Kram så länge

Postat av: Eva

Publicerad 2008-09-18 11:06:59

Ser mysigt ut med vovvsingarna....

vet inte om det är löpning på G för min Esther,för

hon är så rastlös fasst hon får vara ute o rasa av sej tillräckligt,just nu kallar jag henne "hack i hälinen"ler

Strumpor på rundsticka har jag sett på nån blogg

kommer tyvärr inte i håg vilken, just nu,men jag ska kolla det,så återkommer jag.

Har du skrivit t sticklistan ?

Ha det så gott!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela