Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Höstpromenad....

Publicerad 2008-09-29 12:25:13 i fotografering

Mia och jag tog hundarna på promenad igår...



Vi gick 3-kilometersrundan och där finns det ett dike...



Ester älskar att bada...



sen upp...



rulla runt lite...



skaka lite...



och sen i igen...:o)
Det finns en sten efter vägen också...



klart vi måste klättra lite på den...



som ni ser klättrade hundarna upp också...
Det var en kul promenad, jag avslutar nu med Stina i full fart upp på stenen...



ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-10-02 12:24:54

Hunden på sista bilden ser väldigt busig ut.

sen måste jag säga att Esther gillar jag ....kan det bero på namnet...? ler

hur som hellst så ska vi kanske ta oss an en valp från försvarets hundskola...dom ringde mej i går

och ville att jag skulle ställa upp igen

ska fundera lite......men det är svårt att tacka nej.....eller hur ? Det jobbiga är när man ska lämna igen den.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela