Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Oktoberpuls....

Publicerad 2008-09-28 11:23:02 i pulsklubben

Har stickat färdigt dom snabbstickade pulsvärmarna för oktober,
Elofs muddar...



Dom var väldigt lättstickade och trots att det inte ser ut som det så är det faktiskt samma garnnystan.
Jag trodde inte att färgfälten var så stora...
Så nu har jag en blå och en rosa Elof...:o)

Det blåser inte riktigt lika mycket idag så kanska ja vågar mig ut en stund...
Jag antar att det blåst nner en del äpplen som behöver plockas upp...
Kan ju bli en äppelkaka eller två då...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-10-02 12:20:51

Va kul,med en av varge färg,men inte gör det nåt.

alltid retar det någon.......ler

Snygga blev dom,jag har inte börjat med mina ännu,har inte bestämmt garn o färg



Hälsningar från Jämtland

Postat av: Siv

Publicerad 2008-10-02 16:25:46

Mönstret på dessa pulsvärmare skulle jag väldigt gärna vilja ha. Kan du tipsa mig om var det finns.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela