Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Sockor nr 2....

Publicerad 2008-09-27 17:49:41 i sockklubb

Lät lite konstigt men så är det...
Jag har gjort klart det andra sockparet ( Drops Fätstickade) för september månad i Stickameras sockklubb...
...och så här blev dom...



Stickade i Fabel som ni säkert ser...:o)
Jag tyckte att det var lite konstigt att sticka aviga under foten men nån gång ska väl vara den första.
Känns bara som om hela sockan är ut och in...

Jag stickade dom faktiskt på rundsticka också, med s k magic loop.
Det var himla smidigt att sticka så faktiskt så det kommer jag nog att fortsätta med...

Här är det halv storm och jag sitter inne och kurar i soffan, hatar blåst, den gör allt mycket värre.
Tur det finns fleece, det är så varmt och gott...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Hemlisen Nettan

Publicerad 2008-09-28 06:55:38

Jag håller med dig jag tyckte också att dom kändes lite ut och in när dom var klara.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela