Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Tack,tack...

Publicerad 2008-09-01 18:56:55 i Allmänt

För alla grattis jag har fått...
Har inte orkat skriva nåt under helgen men nu så ska ni få en uppdatering...
Jag fick så mycket uppvaktning speciellt av alla tonåringarna.
Här är det lite bilder...



Scrapbookingpapper o lim från Lisbeth
Choklad o bok o handuk från tonåringarna
En orkide av mamsen och
ett DS med tetris från min familj, gissa om jag kommer att spela...:o)
Å så en massa, massa kramar förstås.
Tack alla som grattade.
Jag bjöd på tårta såklart...



Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2008-09-01 20:51:03

Fina presenter du fick. Jag älskar tetris man kanske skulle köpa det och låna dotterns DS.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela