Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Badrum på gång...

Publicerad 2009-04-17 09:38:41 i Husrenovering

Nu börjar det faktiskt likan nåt...


Det här är det lilla badrummet på nedervåningen...



Och det här är på övervåningen åt ena hållet...



Och åt det andra hållet...
På den här sidan ska det vara en handfatsmöbel i vitt och snickarn sa att den troligen kommer idag.
Men dom hade lite problem igår faktiskt, eller rättare sagt lärlingen hade lite problem...
Vi bor ju i ett gammalt hus och dom har ju ofta lite sneda väggar, vårat hus är inget undantag kan jag säga...
Lägg sen till ett snedtak och lite rör så blir det genast en hel del mer tänka innan man får ihop saker...
Stackars Andreas höll på ett antal timmar med detta hörn innan han fick ihop det kan jag säga...



Ni ser väl hur bekymrad han ser ut...:o)
Men vad bra det blev ...

Jag och Anncie har haft ljusparty också...



Det var MLI som hade sitt första ljusparty för Partylite och det  gjorde hon jättebra...
Jag har redan bokat in ett till som ska ha Spa-tema...
Det tar vi när det börjar bli lite varmare så vi kan sitta på altanen och mysa...

Nu har det blivit dags att skjutsa Elin till Calletex där hon har praktik varje fredag...
Ska passa på att titta på lite kläder också, kan ju kanske hitta nåt till i kväll när jag ska på återträff med niorna.
Tänk att det är 30 år sen vi slutade det innebär ju att man ska träffa gamlingar och jag är ju ingen gamling...eller?

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-04-17 09:49:59

Wow! Vilken skillnad på badrum och toa! Kanonsnyggt!



Ang festen i kväll... det är de andra som är gamlingar - inte vi ;-)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-04-17 11:41:20

Badrummen ser fina ut. Jag vill också ha nytt.

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-04-17 14:01:31

Hej på Dig Birgitta!

Nu kan jag inte hålla mig ifrån att skriva en liten kommentar ;)

Åhhh, vad jag blir avundsjuk på era nya badrum, vá snyggt det blir!!!

Och jag vet ju sen tidigare att det Du knäpper kort på är alltid snyggare i verkligheten ;)

Ha nu en bra helg, så hörs vi i veckan!



Kram Ulrica m.familj

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela