Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Bifröst...

Publicerad 2009-04-30 08:02:53 i sockklubb

Majs sockor (det korta paret) Bifröst är klara....
Kul och memorerbart mönster och garnet jag valde var himla roligt att sticka i...:o)



Regia neonfärgat...
Dom skriker verkligen och dottern var ju snabb igen och sa att dom vill jag ha....
Hon har tagit dom sista tre paren jag gjort...:o)
Fast det är ju bra att det blir uppskattat det man gör...
Dom var iallafall himla roliga att göra, hittar jag nåt mer kul garn så blir det nog ett par till...
Jag har ett karamellfärgat som bara ligger och väntar på rätt mönster...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Anette L

Publicerad 2009-05-06 18:09:52

Hej! Så fina dina Bifrost är! Läckert garn!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-05-24 20:10:30

Läckert garn och sockar!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela