Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Budapest airport...

Publicerad 2009-04-07 18:55:51 i Allmänt

blahablaha....
När ett plan går sönder kan man ju tycka att dom borde ha nåt i reserv nånstans...eller...?
Elin och hennes 4 klasskamrater åkte från Kaposvar kl 2 inatt för att komma till budapest i tid för inchekning och sånt innan flyget skulle gå 6.10...
När kl var 9 30 tänkte jag att jag skulle ringa och fråga hur det var att komma hem till sverige igen, då var dom fortfarande kvar i budapest på flygplatsen....
va???
Och efter många om och men så är dom fortfarande där...
Nu på ett hotell för att få vila sig lite...
Senaste budet är att flyget ska gå 23.50...
hmmm...
Jag vill ha hem min Elin....
NU....
Men man får väl se det positiva i det hela att det var ju tur att dom inte hann lyfta med trasigt plan...
Återkommer med mer information senare....
Nu ska jag till jourmottagningen med min hals och mitt öra...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela