Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Hon är hemma...

Publicerad 2009-04-08 12:47:11 i Allmänt

Efter två timmars taxi till budapest+incheckning+ca 22 timmarsväntetid på flygplatsen och hotellet som läraren i sverige ordnade åt dom+ 2 timmars flygresa+ 2 timmars taxiresa till Örebro+en halvtimme hem...
Tror ni hon är trött eller.....???
Men nu är hon hemma och hon har haft ett jäkla äventyr i äventyret om man säger så...
Så klockan 4 i morse stog jag och tog emot en mycket trött tjej inne i stan...
Så lång kram var det länge sen jag fick...:o)

Nu ska jag uppdatera lite på badrumsfronten...
Igår fick vi klinkers på golvet och idag fogar dom....



vad tror ni, blir det bra?

Själv fick jag penicillin för öroninflammation igår kväll...
Det är ju typiskt att allt ska hända på samma dag...
Så jag är lite trött idag jag med...
Nån stickning är det nog inte tal om...
Men nåt behöver jag nog sysselsätta mig med så vi får se vad det blir...
Bakning eller Ruma som tydlligen har halva priset på allt för tillfället...

Nu är daet dags för kaffe iallafall...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-04-09 07:30:20

Vad skönt att Elin äntligen är hemma :-). Golvet blir ursnyggt!!



/Lizzie

Postat av: musseblomman

Publicerad 2009-04-10 21:23:48

Men vilken otur du har med sjukdomar.. hoppas det går över med penicillinet. Vilken resa för dottern!! skönt att hon äntligen är hemma nu. Snyggt badrumsgolv.. Du hinner säkert sticka lite i helgen nu..



Förresten jag har en lite utmaning hos mej.. ;)

Glad Påsk!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela