Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Muddar...

Publicerad 2009-04-22 12:19:22 i pulsklubben

pulsvärmarna för april månad har varit klara en tid, jag har bara inte fotat och lagt upp dom...
Men här är dom...



Mia har dom på sig när hon spelar piano som ni ser...
Garnet är nåt jag hade liggandes men det är mjukt och skönt...

Jag har blivit färdig med sjalen också och den är blockad och alla trådar är fästa...
kors i taket...





Så fint bladmönster men den har tagit tid...
Jag är ingen sjalmänniska...
Använda ja, men inte att sticka...
Bara lammningen är över är det din tur Karin...
Jag lovar att hjälpa dig...

På badrumsfronten inget nytt, har inte sett till en hantverkare här på flera dagar...
Det kändes ju i fredags som om det snart skulle vara klart men nu vet jag inte....
Inte har jag hört nåt ifrn dom heller så jag har ju gått upp för att vara påklädd och så när dom kommer,
lite snopet då  när dom inte dyker upp...
Jag letar vidare efter nåt att ha över toaletten till förvaring, tänkte ta en tur till IKEA igen och kolla på lite annat än badrumsskåp och se om jag kan klura ut en annan lösning...

Annars är det ganska lugnt här hemma...
Elin har lite feber och ont i halsen så hon är hemma och Tim går runt och hostar...
får se vart det slutar...
Vi är ju två som ätit penicillin nyligen så...

Vi håller på att sätta upp lite fårnät också för att kunna ta emot några små fårfamiljer som behöver sommarbete...
Mia är sjäjaglad och bara studsar omkring här hemma...
helst skulle hon ju velat ha hit Max...
Mmmm....så så är det i Nybble för tillfället...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-04-23 09:38:39

Halloj!

Guuuú vá vacker den blev, den måste du ju bara använda i sommar ;)

Kram Ulrica

Postat av: Marianne

Publicerad 2009-04-24 22:24:03

Sjalen blev kanonfin. Kanske jag också vågar ge mig på en snart...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela