Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Tillbaka....

Publicerad 2009-04-14 08:17:15 i Allmänt

Nu har hela påskhelgen gått också...
Jag har varit lite i dvala tror jag...
Påskafton var vi på morbror Magnus 60-årskalas och jag tog mig iväg på stickcafe´i Granhammar i gårkväll, annars har  vi inte gjort ett förbaskat någe´...
Fast det är rätt skönt det med...
Örat är bättre men inte bra...
Balansen är lite si och så och jag hör som en kratta...:o)
Fast det är faktiskt inte så lätt att höra nåt när hela huvudet är som en betongklump som det bara tjuter inuti...
Det går väl över hoppas jag...

Såna här sötingar har jag träffat ett helt gäng...



Visst är den väl söt?
Igår hade det kommit 137 stycken så man kan ju undra hur många till det är idag...
Eftersom Mia har varit med i Granhammar hos Karin och hjälpt till lite så fick jag tillfälle att fota dom små goingarna...
Fick Mia bestämma så skulle vi numera ha...
* fem angoragetter
* två varghundar
* minst en katt (Gustav)
* ett par flasklamm
* en bagge vid namn Max
* troligen en kalv eller två också...
Frågar man vart hon ska ha dom så svarar hon "i mitt rum" å så ler hon bara....
Tur att hon ska gå på Kvinnersta ihöst så hon kan få sitt djurbehov uppfyllt...
Å så har hon ju Karin och Håkan att åka till också...

Annars har ju våren slagit ut i full blom...





Å Ester kom på att det gick att bada igen...



I eftermiddag tänkte jag fota april månads sockar och pulsvärmare om vädret tillåter...

Idag är det Fibrokurs och efter det måste jag åka och handla lite...
Så nu ska jag skriva lista...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-04-16 09:28:51

Vilka härliga vår/djurbilder :) och badrummet tror jag blir hur stiligt som helst!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela