Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Utflykt, målning och annat...

Publicerad 2009-04-28 11:01:41 i fotografering

I söndags var vi till Rusakulan med grannarna...
Det är en av Närkes högsta utsiktspunkter...
Man kan se ut över hela närkesslätten därifrån...



Nu var ju inte sikten den bästa just den här dagen men vi hade en trevlig stund...
Vid vindskydden hittade vi dom här...



Är det nån som vet varför man sätter upp stockarna på det här sättet?
Vore kul att veta...
Skogen runt rusakulan är numera ekopark också....



Men som sagt det vore skoj om någon kunde tala om varför man lägger stockarna så här...

Jag har idag på morgonen målat en del...



Snart kan jag decoupaga på en hel massa saker...
Den här skylten fattas bara upphängning på...



Funderar på om jag kanske ska ha den själv...:o)

Jag var in en sväng på Panduro igår också...
Känns  som om jag fått dille på fjärilar ett tag nu...



Stickers med fjärilar och skumstämplar med fjärilar...
sen hittade jag rosa embossingpulver som bara slank med på nåt sätt...
Å så hittade jag kritor till mina svarta tavlor också...
Egentligen var jag på jakt efter en hylla till toan men det fanns det ju ingen...

Det där med fjärilar...
Jag gjorde för en tid sen fjärilar på mina rosa köksluckor, vet inte om jag visat dom eller inte...



Närbild...
Allt är inte klart än i köket. Jag har två luckor kvar att måla men det har inte känts som om jag har kunnat greja med det när det har sprungit en massa annat folk här ett tag nu...
Får ta tag i det när badrummen är klara...

Nu ska jag till Bauhaus och kolla på duschdörrar...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-04-28 11:45:06

Har för mig att stockarn ligger staplade på detta sätt för att de ska torka och inte förmultna.

Postat av: Hemlisen

Publicerad 2009-04-29 15:31:35

Väldigt fint badrum måste jag säga! Snart närmar sig maj månads hemlis paket och tänkte att en liten önskelista vore trevligt :) Hoppas du hittat några fina duschdörrar, kram från Hemlisen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela