Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Soffliggardag?

Publicerad 2009-08-19 18:00:31 i Allmänt

Nä, men sofföverdragsbytardag...
Har varit hos vännen Peder och satt på nytt tyg på hans gamla fina kökssoffa.
Den var dalablå men han har målat den i en ljus grå nyans och nu var det dags för tyget...



Här är jag i full gång med ryggstödet, själva locket är redan klart...
Å så här blev det i färdigt skick...



Peder var nöjd och jag tyckte väl att det blev ok...
Nu får vi se om han får ha den ifred för sina två tonårssöner också...:o)

annars så har Mia varit i skolan hela dan idag och kom hem dyngtrött såklart...
-Men mamma, det var ju så roligt och jag har vilat på soffan en liten stund innan sista lektionen...
Envisa unge undrar vem hon brås på...hmmm..:o)

Imorrn ska jag på friskvårdsdag med Fibro, brukar bli en trevlig dag så det ser jag fram emot...

Stickning då....nja, får se om jag orkar ikväll...
Har ett par sockar klara som ska fotas annars är det väl stiltje för tillfället...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela