Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

kök och vantar...

Publicerad 2009-01-17 15:13:24 i Allmänt

Nu börjar köket ta lite form tycker jag...



Det här är bänken som redan blivit belamrad med saker....o)
Hyllan som står i mitten har jag hittat på snickarns skräphög...
Han skulle elda upp den sa han...



jag har visserligen inga "burkar" till den men jag tycker den är himla fin...
Shabby chic kanske?....o)

Stickcafe´t i tisdags vart välbesökt...
Fullt av folk överallt...jättekul...
Jag hann inte sticka så mycket utan pratade mest med folk och lärde ut "japansk" stickning...
Eller stickning på Birgitta-vis som Ulrica säger...

Jag har fått mina bytesvantar också...
ett par jättefina lovikka-vantar i gråmelerat...



Tack så hemskt mycket Margita...
Dina vantar är på väg...

Nu ska jag fortsätta packa för i morrn åker vi till Teneriffa hela familjen...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2009-01-17 19:02:17

Åh vilka fina burkar du har med kor på. jag älskar kor och har en del i köket. Vart har du hittat dom?

Härlig semester du ska ha. Hoppas stickningen får följa med. Hihi

Postat av: Eva

Publicerad 2009-01-19 00:00:11

oj, vilken fin matta ni lagt.

Vist är det rörigt när man är mitt uppi det hela,

men jäsiken så fint det blev....

Ha det gott !

Postat av: Margita

Publicerad 2009-01-19 16:48:28

Kul att du tyckte om vantarna jag hoppas att kylan är kvar när du kommer tillbaka från din semester

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela