Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Köksupprustning på gång...

Publicerad 2009-01-12 13:28:57 i Allmänt

Vi har hela helgen grejat med vårt kök...
Och hela tiden har vi haft sån tur att det kommit nån som kan hjälpa till att lyfta lite där eller dra lite i den kanten...
Här kommer en liten bildkavalkad...



gamla mattan utriven...



allting står ganska huller om buller...



Nu har vi flyttat in en del till stora rummet...
å julgranen den står kvar den...



Kyl, frys och spis hamnade i hallen...
det funkade förutom när grannen kom för att hämta grejor från övervåningen mitt i alltihop...



men det var ju för att kunna lägga ut den nya mattan,,
Stina måste vara med som ni ser...



här får ni en närmare titt på mattan...
Nu så är det faktiskt bara bänkskivan som ska dit...



Den är i oljad ek, jättefin, ovanför skivan ser ni förresten den nya bården också...
istället för att tapetsera om så piffade jag till det med en ny bård, passar jättebra till min ljust rosa luckor ska ni veta...

 förutom lite städning och "piff" m.m så kan ni snart  få kort på vårt "nya" kök...

Vi börjar nog få lite resfeber också...
På söndag åker vi...

Det är stickcafe´i Granhammar i morrn också...
Glöm inte bort det
Kl. 18 börjar vi...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ullfull

Publicerad 2009-01-13 19:20:47

Jättetack äntligen! Din julklapp var kanon, roligt garn, fina färger, se min blogg! Kunde hålla mig till julafton!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela