Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

badrum dag 3...

Publicerad 2009-03-18 19:40:16 i Husrenovering

nu är rivningen snart klar och elektrikern har varit här idag och dragit kablar...





badrummet där nere har ett stort hål i golvet



Det blir ju kul inatt när man behöver gå på toa...:o)

Igår hittade jag den första vintergäcken och idag har jag sett ett gäng svanar dra förbi så nu stundar våren...



Synd bara att det ska blåsa så, gillar jag inte...



Fast Ester tycker nog inte att det finns något dåligt väder tror jag...
skulle vara 35 grader + då kanske...

Jag saknar min Elin också, vilken tur att det finns MSN...:o)

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela