Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Till salu...

Publicerad 2009-03-19 12:35:02 i scrapbooking



Ett par väl använda händer som för tillfället slutat fungera...
Kan kanske komma igång vid god omvårdnad...
Dom gillar att pyssla och sticka men inta att diska...

Märkning för igenkänning finns...



ett bomärke i form av en myra på höger hand...
Gärna byte mot en fungerande nyare modell eller tips på var man kan hitta ett nytt par...
Passa på för idag är dom billiga...

Hmmm. nää skämt åsido så, ja jag har j...igt ont i mina händer idag och har haft det ett par dagar nu, men jag klarar ju av att skriva i bloggen så det får väl gå en stund till med dom händer jag har...
Men  jag ska ha scrapkurs idag och förväntar mig att inhämta lite positiv energi från mina söta vänner där...
Brukar bli många glada skratt när vi ses...
Så dags att packa och ge sig av...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2009-03-19 14:15:05

Hm, vi kanske ska idka byteshandel. Har ett trasigt knä, dålig ländrygg, kronisk tendinit att erbjuda ;-.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-19 14:35:22

Haha! Oj vad jag skrattade när jag läste ditt inlägg. Inte av elakhet utan av igenkännande!

Precis exakt så har jag det också just nu, så mina händer är nog inget alternativ för köp! Skratt!

Sticka lätta saker som muddar på smala stickor går bra. Men inte tunga tröjor eller tjocka stickor.

Disk har jag slagit sönder ofantliga mängder sista veckan. Blir dyrt med trasiga händer. Gubben är bannlyst från disk för hans muskelsjukdom gör att hans händer är i ännu sämre skick än mina.

Kanske borde låta 4-åringen plocka disk? Han kanske bara slår sönder hälften.. fniss



Skämt åsido - krya på dig! Hoppas värken går över snart. =)

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-03-19 22:59:17

jag är på!Du kan få skoliosrygg och ledfel av mig. :D

men skämt åsido så hoppas jag verkligen att du mår bättre snart. ta hand om dig vännen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela