Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Grisen i säcken...

Publicerad 2009-05-19 18:34:50 i Alan Dart

Jag har fått mitt paket redan idag...
Själv har jag börjat plocka lite men inte så det är klart inte...
Men tack så hemskt myket Eva-Lotta för det fina paketet...
Inte bara garner utan även lite scrapbook-grejor, en liten väska och en gris, sååå passande...







Grisen och väskan har hon gjort själv..
Tack än en gång...

I fredags var jag på modevisning...
Elin och hennes skolkompisar hade uppvisning på Stora Hotellet här i stan...



Hon visar upp sin egendesignade tröja...

För övrigt har vi stått i golfkiosken hela helgen så det har väl inte hänt så mycket...
På tävlingen i onsdags kom Tim tvåa och jag sexa...

Jag har lagt undan sockstickningen ett tag och sticket en beach bunny babe istället...



För det är ju snart säsong tjejer...:o)
Ni har väl förberett er?

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela