Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Den där Lagom....

Publicerad 2009-11-15 14:01:10 i Allmänt

...Var finns han när man behöver han...???
Sverige är det ända land som har ordet lagom eller hur?
Men det är ju egentligen ett ganska knepigt ord för det betyder ju olika för varje person...
Lagom ljudnivå för min man tex är alldeles för högt för mig...
Lagom kryddat för mig är alldeles för lite för min son...
Så vad är egentligen Lagom?

Just nu håller jag på och försöker hitta Lagom i mingolfen...
Där är det Lagom hårt som gäller och Lagom hårt på en bana är inte lika Lagom hårt på nästa...
Så hur ska egentligen Lagom vara?

Vem är det som har hittat på en så knepigt ord?

Jag passar på att säga GRATTIS TIM till andravinsten i dagens tävling...

Själv kom jag på en fin sista plats...:o)

Men jag gick dom första två varven under 100...
Det kommer jag att leva länge på...


Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ellis

Publicerad 2009-11-15 14:57:39

sen ska det vara lagom rakt också, eller lagom snett ;-). Bra jobbat idag på de två första varven! Kom ihåg det positiva. Och bra gjort av Tim!

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-11-17 18:13:14

Hej! Vad roligt att du vill vara med i min tävling. Och så hittade jag till dej då.

Kram Birgitta

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela