Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu har det varit snurrigt ett tag...

Publicerad 2009-11-12 10:25:37 i scrapbooking

...undrar om det är därför jag varit så dålig på att uppdatera här också?
Det har varit mycket folk och hundar boende här ett tag och jag har inte riktigt orkat med det eftersom det samtidigt börjar bli kallt och är ett väldigt växlande med väder ochså vidare och så vidare....
Gud vad jag skyller på en massa...hmmm...
Men det är ju så det är....mycket yttre faktorer påverkar...
Och inte tilldet bättre tyvärr...
Så nu har jag gnällt klart för idag....
Nu tar vi vad som hänt sen sist....


Jag har varit på stickcafé i Granhammar och när jag kom hem så hade jag förstås med ett garnnystan...



Zauberball...
När Karin står där och visar upp detta nystan och säger "-vad ska man göra av det här med dom här hemska färgerna i?"
Då kan ju inte jag motstå utmaningen...
Det förstår ni väl?
Dessutom tyckte jag att det var himla läckert...:o)

I tisdags städades det och fixades eftersom jag skulle ha tupperparty på kvällen...
Det blev lite manfall pga av förkylningar (eller kanske influensan) men det blev trevligt ändå...

I går passade jag på att måla lite grejer eftersom jag hade ett extra bord i stora rummet att lägga saker på...



Det stog ju kvar sen tupperpartyt så varför inte passa på att utnyttja det...
Det blev några ufoljus, hängare och väggljusstakar uppmålade så nu är det bara att börja decoupaga på dom...

Jag var också iväg och spelade minigolf i går kväll...
Det gick sådär...
Hade lite problem med att hålla klubban på andra varvet...
Men första var helt ok för att vara jag...

Idag ska jag ha scrapkurs och vi ska göra julkort med 3D-motiv så nu måste jag börja packa till det...

Glömde ju säga att jag traderat hem en hel del smyckesdelar som ska bli stickmarkörer är det tänkt...
Bilder kommer på det...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-11-12 11:28:33

Läcker färg på garnet! Det hade jag också fastnat för.

Här har jag precis lagt ihop en smörgåstårta, dottern fyller 16 idag.

Ha en bra dag, och hälsa Karin när du träffar henne!

Kram Ann-Louise

Postat av: curiosa

Publicerad 2009-11-12 12:30:33

Vad du har varit flitigt!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela