Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nu ni...nu får ni akta er...:o)

Publicerad 2009-11-19 08:35:14 i Allmänt

Nu börjar jag komma igång på golfen ska ni se...
Igår gick  jag två varv på 93 slag, så  nu har jag två tvåvarvstävlingar under 100 slag...
Det är väl inget att komma med tycker väl dom som alltid ligger på runt 70-80 slag...
MEN FÖR MIG ÄR DET STORT...
Så det så...:o)
Så på tävlingen igår placerade jag mig någonstans i mitten av min klass...
Tim gick och vann förstås och är jättenöjd...
Jag är också nöjd med honom...
Grattis Tim!
Hela 140 kr rikare...:o)



För övrigt har det varit ganska fullt upp med Elins uf-företag efetrsom domska ha mässa idag och imorgon på Virginska skolan. Ikväll är det även öppet hus där...
Jag har pushat på tjejerna så dom har tryckt upp 25 tröjor, gjort skyltar, fixat visitkort m.m.
Dom har varit jätteduktiga!
Nu får vi väl hoppas att det faller väl ut också...
Jag tyckte Elin sa att dom redan hade ett par sålda...
Förhoppningsvis gör jag ett  bra jobb som mentor...
Eller så lägger jag mig i för mycket kanske...:o)

Idag är det café i fibrolokalen så jag hade tänkt mig dit...
Men jag funderar på att åka en sväng till IKEA först för att köpa nya gardinstänger till sovrummet, inte för att det behövs utan för att jag vill...
Kanske dom där hissa uppgardinerna också och ta bort dom gamla rullgardinerna...
Hmmm....så blir det nog...

Annars är det prismärkning och packning av saker som gäller...
I helgen är det första julmarknaden...
I fibrolokalen på Tunnbindargränd...
10-15
Välkomna!

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela